کد خبر: 1142594
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
پایان ۱۸ ماه بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه
فرماندار شهرستان اسلامشهر با حضور در بخش چهاردانگه و بازدید از پروژه های نیمه کاره به ۱۸ ماه بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه پایان داد.
محمدرضا عباسی

در پی تاییدو ابلاغ حکم حسین واژیر بعنوان شهردار چهاردانگه از سوی استاندارتهران، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر،با حضور در بخش چهاردانگه با همراهی مجموعه مدیریت شهری چهاردانگه از پروژه های نیمه کاره این شهر بازدید و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
حبیبی دراین بازدید چند ساعته از بخش چهاردانگه که با همراهی معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار، شهردار جدید و اعضای شورای شهر چهاردانگه انجام شد، از چند پروژه عمرانی نیمه کاره و در حال احداث در این شهراز جمله مجتمع تجاری الوند، ساختمان ایستگاه جدید آتش نشانی شهرک صنعتی سهند، ساختمان درحال احداث حوزه انتظامی، استخر و زمین چمن مصنوعی و مجتمع فرهنگی تجاری سینمایی گلشهر بازدید کرد.
حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهردر حاشیه این بازدید، اظهارکرد: بلاتکلیفی شهرداری چهاردانگه در ۱۸ماه گذشته باعث انباشت مطالبات مردم چهاردانگه شده،که انتظار می رود با انتخاب شهردار و صدور حکم مسئولیت وی از طریق استانداری، با وحدت همدلی وانسجام اعضای شورای اسلامی وشهردارجدید مسائل و مشکلات بوجود آمده برای مردم هرچه سریعتر برطرف شود.
حبیبی بااشاره به ضرورت و اهمیت خدمت به مردم این منطقه، افزود: سرعت بخشیدن به عملیات اجرائی احداث ایستگاه متروی چهاردانگه و جبران عقب ماندگی ها در این زمینه و برنامه ریزی برای کاهش ترافیک چهاردانگه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی با تاکیدبر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام چهاردانگه، بیان کرد: عدم تکمیل استخر چهاردانگه با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی وبلا تکلیفی مجتمع سینمای گلشهر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی پذیرفتنی نیست این درحالی است که در منطقه چهاردانگه مردم از کمبود زیرساختهای فرهنگی لازم رنج می برند.
️فرماندا شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در تمامی بازدیدها و جلساتی که با حضور وزرا و مدیران ملی در شهرستان برگزار می شود، مسائل و مشکلات چهاردانگه نیز مطرح و مورد پیگیری قرار می گیرد،خاطرنشان کرد: با همت مدیران وکارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر، مردم چهاردانگه باید در کوتاه مدت آثار مثبت تثبیت ایجاد شده در مدیریت شهری را ببینند و انتظار می رود،در کنار رفع مسائل ومشکلات منطقه،آثار رشد، توسعه وپیشرفت این شهر در حوزه های مختلف برای مردم نمایان شود.
لازم به ذکراست در این بازدید حسین واژیر شهردار چهاردانگه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری و طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی شده برای چهاردانگه ارائه داد.
با توجه به تغییرات به وجود آمده در مجموعه مدیریت شهری چهاردانگه از آغاز به کار دوره ششم شورای شهر و ۱۸ ماه بلاتکلیفی اداره شهرداری چهاردانگه که به دست سرپرست انجام می شد، با انتخاب اعضای شورای شهر حسین واژیر به عنوان شهردار تایید و صدور حکم وی از سوی استاندار تهران،واژیر به طور رسمی سکاندار هدایت شهرچهاردانگه شد.
در روزهای نخست آغاز فعالیت شهردار جدید چهاردانگه، فرماندار اسلامشهر با حضور خود در این شهر و بازدید از پروژه ها ضمن تایید حکم شهردار این شهر از نزدیک پروژه هایی که در طی چندین سال گذشته عملیات احداث آنها آغاز و برخی از آنها بالغ بر ۱۰ سال نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده بودند را مورد بازدید قرار داد و در خصوص تخصیص و تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح ها قول مساعد داد.
شهروندان شهر چهاردانگه، باتوجه به ماهها بلاتکلیفی درمجموعه مدیریت شهری چهاردانگه که باعث عقب ماندگی، رکود و تعطیلی برخی فعالیت های عمرانی و خدماتی شهر در حوزه های مختلف شده است، انتظار دارند با انتخاب شهردار بومی و با حمایت فرماندار بومی شهرستان و دیگر مسئولان دستگاه‌ها و نهادها و تخصیص و تامین اعتبارات مورد نیاز طرح ها شاهد رشد و پیشرفت شهر چهاردانگه در آینده نزدیک باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار